30.11.10

Amigurumi Lion named Sunny / Güneş ismindeki amigurumi aslan

My lovelies, how is everything? I`ve crocheted this cute amigurumi lion last weekend and asked my mother "which animal does he look like?" She answered "Is this a sun?" My motivation fell down :) Hope you like him. His name is Sunny.

Herkese selaam! Bu sevimli amigurumi aslancığı haftasonunda örmüştüm, işten güçten anca vakit bulup paylaşabiliyorum. İsmini Güneşli koydum çünkü örmeyi bitirince anneme sordum "Annn neeee, sence bu hangi hayvan olmuş?" "Aaaa güneş mi yaptın?" dedi bana. O an motivasyonum yerlerde süründü. :) Yeni oğluşumu çok sevdim ben, siz de bu sevimli örgü oyuncağı seversiniz inşallah :)


=^ SOLD ^=




Pin It

13 comments:

  1. çok güzel olmuş serencim güneşli:)

    ReplyDelete
  2. seren, sıcacık renkleri ile çok şirin bir aslancık olmuş buu... bayıldımmmm

    ReplyDelete
  3. Bu tam sarılmalık olmuş... Güneşli aslancık :)

    ReplyDelete
  4. çok sevimli ellerine sağlık canım

    ReplyDelete
  5. canım sen çok çok harika şeyler yapıyorsun :)
    ben sana bugün kargo'yu verdim canım, en sonunda :) umarım beğenirsin

    ReplyDelete
  6. Sevilmeyecek gibi değil ki, çok şeker olmuş. Renkleri ve enerjisi müthiş. Elinize sağlık :)

    ReplyDelete
  7. Rachel B, I`m so happy that you like him, thanks so much :)
    Ewenique4u, thank you :)
    nevali, begendigin icin tesekkur ederimmm :)
    yasemin, artik hep canli renkler yapacagim karar verdim :)
    sule, cok sagol arkadasim :)
    kiraz cekirdegi, ben de zaten sariliyorum hep :)
    orgucantam, sevimli olsun diye ugrastim baya suratiyla :)
    Bahar ve Yagmur, canlarim, heyecanlandim simdi :)
    suslupuslu, coook sagolun, coook mutlu oldum.

    ReplyDelete
  8. Sunny, the lion is really cute!!
    I love that kind of amigurumi design!

    ReplyDelete
  9. ben çok beğendim blogunu, kalsın kalpler bence kurtulma :)

    ReplyDelete
  10. KRAFT★CROCH, thank you my friend :)
    Beyza`nin annesi, begendiginize sevindim, ugrasip ugrasip duzeltememe sinir etti beni birazda :)

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...