20.11.10

Ilteris Amigurumi Boy! Amigurumi Çocuk!

This cute amigurumi boy`s name is Ilteris. He`s my nephew`s namesake. I crocheted him maybe a month ago, as he is a gift I didn`t publish him. He plays piano very well and likes his playstation very much. He hates this sentence "Please do your homework". He begins to make excuses like "oh poor me! My teacher gave looooots of homework" etc. I love him so much.
Bu sevimli amigurumi erkek bebegin adi İlteriş. Benim canim oglusum yigenimle adas. Uzun zaman once ormustum ama yayinlamamistim. Cok super piyona calar, playstationla oynamayi da cok sever. Sevmedigi cumle herhalde "odevlerini yaptin mi?"dir. Cok severim onu cok. Yesil saclarindan sanirim yigenim pek hoslanmadi, defalarca ablama "anne benim saclarim yesil mi? anne benim saclarim yesil mi?" demis durmus. Cocuk kismi kadar tatlisi yok ki cok seviyorum. 


(Merak edenler icin Kutlug Ilteris Kagan, Bilge Kagan`in babasidir. Gokturk Devleti Cin baskilariyla neredeyse sona eriyorken Kutlug Kagan 2.Gokturk devletini kurdu. 630 yılında Cin hâkimiyetine girerek istiklâlini kaybetmiş olan Göktürk devletini, 682 yılında tekrar diriltti. Ulkeyi derleyip topladığı için Kutlug adına ilave olarak, Ilteriş unvânı verildi.  Ilteriş kağan, ülkeyi derleyen toparlayan kağan anlamına gelebileceği gibi, ülkeyi dirilten kağan anlamında kullanılmış da olabilir. Oğulları Kültigin ve Bilge Kağan'dır. Turk boylarinin yok olmasini engelledi, o olmasaydi Turk diye bir soy kalmayabilirdi.)






Pin It

4 comments:

  1. sevgili seren sevimli bloğunu kısa süredir takip ediyorum.bebeklerini çok beğendim bir sonraki bebek nasıl olacak acaba diye büyük bir merakla bekliyorum.bebeklerinin renkleri o kadar güzel ki;bakınca içim kıpır kıpır oluyor çocuk neşesi kaplıyor bir anda beni...
    oğluşuna gelincee öncelikle ismini çoook beğendim,yeşil saçları beni bitirdi.play station oynaması piyano çalması ehh artık söyliyecek söz kalmadı.tek kelimeyle harika.ellerine sağlık seren devamını bekliyoruz...

    ReplyDelete
  2. Rahime ben de tam diyordumki bayramin ilk gunu kimin dogum gunu vardi bir bakiyim :) Sonra aa bir baktim oyle guzel bir yorum yazmissinki cok sevindim, sonrada bir baktim senin dogum gununmus :) Dogum gunun kutlu olllsuunn! Bundan boyle cekilisleri her bayramda her seyranda yapacagim :) Sana da cikar kim bilir? :)

    ReplyDelete
  3. çok teşekkür ederim seren çok naziksin,ayrıca beni hatırlamaya çalışırken karşına çıkmam çok hoşuma gitti doğrusu.yarını büyük bir heyecanla bekliyorum,tavşanı bulduğunda benim için kucağına alıp sever misin seren?bütün enerjimi tavşana yolluyorum belki bana çıkar belli mi olur :)))sevgiler...

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...