24.11.10

My Poor Amigurumi Bunny / Amigurumi Tavşan bana küsmüş.

This morning while we were eating our omelette I realized that my little amigurumi bunny looks so sad. I asked her what was happened to her. She said nothing but was ready to cry. Just sat there in a sulk. Covered her face with her tiny ears.
Bu sabah butun amigurumilerimle omlet yerken aa bir baktim tavşancık hic konusmuyor. "Tavsancık n`oldu?" dedim. Gozunden bir damla yas geldi. Meger bana küsmüş. Cekilisi neden ona yaptirmamisimda sanal alemlerde yapmisim. Kapatmis kulaklariyla yuzunu.

I said my little cute bunny "I love you". But still there was tear in her eyes.
"Tavsancik seni cok seviyorum" dedim ona. Ama yinede gozundeki yaslar gitmedi.

"My bunny, my cute little bunny! I did prepared you a delicious carrot salad" 
"Tansancik tavsancik sana havuc salatasi yaptim"

We began to smile. :)
Ikimizde gulmeye basladik, biz kus kalamayizki. :)

Pin It

7 comments:

  1. haklı minik tavşiii:((( neyse bi dahaki çekilişe artık:))))
    çok tatlısın seren....

    ReplyDelete
  2. yaaa o ne tatlı tavşan öyle bayıldımmmmmmmmm benim için öpsene bi kere onu :) kıyamamm küsmüş bide ay çok hoş bi 2li olmuşsunuz :D

    ReplyDelete
  3. canım benim çok şeker olmuş küsmeyin birbirinize kıyamam :))
    yazılarını okumaktan çok keyif alıyorum masal tadında.
    yüreğine sağlık sevgiler

    ReplyDelete
  4. Oh my goodness..this bunny is soooo cute!!

    ReplyDelete
  5. ayy bu sevimli şey küüsemez ayol kimseciklere:) çok güzel çok tatlı:)

    ReplyDelete
  6. Ewenique4u, your comments make me smile. a new winter swap on flickr, lets join :)

    yasemin, demek tavsancik hakli, e o zaman yeni bir cekilis sart oldu,

    sincap canim, tavsancik annemin doktorunun tatli kizina gitti, yogunlugum gecsin sana soz gonderecegim, kendin opersin koklarsin :)

    orgucantam, ben de senin bloguna bakiyorum hep, kedilere, ben de kedi is ti yo rum. bauwww.

    sirin, sevimli, guzel ve tatli buldugun icin cok sevindim.

    bundan boyle her adimimi amigurumilerimin psikolojilerini dusunerek atacagim, soz.

    ReplyDelete
  7. ay kıyamam canım ya olsun ben buradan da seviyorum onları :) göndermiş kadar oldun zaten canım sağol :)

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...