20.12.10

Amigurumi Bunny with A Carrot Car / Örgü Oyuncak Tavşan

This week I was so lazy, I didn`t crochet even a single stitch. Today at last I have sewn this cute amigurumi rabbit and his carrot car. I did crochet him maybe a month ago. I`ve seen this great idea while I was looking at a home decor magazine at a doctor`s waiting room. You know there are so many magazines on the desks. At hat home decor magazine there were some pages about children rooms. And I saw a rabbit driving a car made from carrot. It was a picture on a wall paper made for children`s rooms. I got this idea, came to home and crocheted an amigurumi bunny with a carrot car.  :)

Bu hafta canım hiçbirşey örmek istemedi. Bende ördüğüm ama birleştirmeden bir kenara sıpıttığım bu sevimli amigurumiyi birleştirdim nihayet. Bir ev dekor dergisinde çocuk odası kısmı ayırmışlar. Bakarken aaaaa bir baktım çocuk odası duvar kağıdında bir tavşan havuca binmiş gidiyor. Eve gelip amigurumi tavşan ve havuçtan arabasını ördüm. Tabiiki çoğu zamanki gibi birleştirmeden kaldı üstüne kaç tane amigurumi yaptım, zorla canım istemeye istemeye diktim ama şimdi çok sevdim. Bu amigurumi tavşan da arabası da gördüğümün kopyası değil tabiiki, lastiklerini, jantlarını, direksiyonunu, tavşanın süslemesini filan hepsini bugün ben kendim uydurdum :)









Pin It

26 comments:

  1. canım eline sağlık valla çok tatlı olmuş yine ne diyeyim :D

    ReplyDelete
  2. anaaa, tek yanağını boyadım tekini unutmuşum :)

    Canım çok sağol :)

    ReplyDelete
  3. bayıldım ben bu tavşana
    işte amigurumi örmek böyle bilşey değilmi örmek istemesen bile yinede aklın kalıyor veeeee mutlaka birşey örülüyor :)
    süper bir tavşi olmuş cnm eline sağlık...

    ReplyDelete
  4. wow!!!!!!!! You have incredible talent!!!! The rabbit is awesome!!!!!

    ReplyDelete
  5. serencim bayıldım valla,çok çok harika bişi olmuş:)

    ReplyDelete
  6. This is the cutest thing EVER!!!!

    ReplyDelete
  7. yaşasın yaratıcılık \(^ ^)/herzamanki gibi çook şeker olmuş.ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  8. hepsine bayildim, hic boyle renklisini gormemistim :)

    ReplyDelete
  9. yeteneksin sen......

    ReplyDelete
  10. Thank youuuuu for your nice comments, I`m so happy that you like him.

    Herkese tesekkur ederiiimmm, begendiginize cooook sevindim :)

    ReplyDelete
  11. Seren'cim bu nasıl bir sevimliliktir böyle :) Kulağındaki, fularındaki piti karesini sevsinler. Harika olmuş canım. Çok yaratıcısın. Tebrik ederim.

    ReplyDelete
  12. Tek yanağı boyalı da pek şekermiş;))

    ReplyDelete
  13. Maijo, Merry Chrismas :)

    Kizlar begendiginize cooook sevindim :)))

    ReplyDelete
  14. çok şeker olmuş.. tam mevsime uygun.. kızım bu şekilde görse yer mi acaba havucu... bu arada kabul edersen blogumda ödülün var...

    ReplyDelete
  15. Wow!! Love your works too!!! Thanks for following me...

    ReplyDelete
  16. çok tatlı olmuş ellerinize sağlık ben sizinle 4 ay önce tanışmıştım ben amigurumiyle uğraşmaya başlayınca kuzenim de ankaradan bana bir dergi getirdi HOBİMEYDAN orda ki bebeğe bayıldım yaptım ilk büyük oyuncağım oldu bloğumada koydum gerçekten ellerinize emeğinize sağlık çok teşekkürler .....

    ReplyDelete
  17. Thanks for the vistit ans that you stayed :-) Love the toys you make - I'm stayin too :-)
    regards
    aga

    ReplyDelete
  18. Funny and really cute! :)
    regards :)

    ReplyDelete
  19. Great idea!!! Nice work!

    PS: thanks for visiting my page :)

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...