28.12.10

Amigurumi Magician / Örgü Oyuncak Sihirbaz

Copperfield? Blaine? Angel? No!!!! The finest magician of the our time is my amigurumi. The best known and richest magician.  My latest amigurumi is a cute magician and a unique performer. Believe me! Watch him below!
Tüm zamanların en iyi sihirbazıyla tanışın. Son ördüğüm amigurumim bu evrendeki en populer ve en zengin sihirbazdır. Çok ilginç illuzyonlar yapar, bana inanmıyorsanız aşağıya bakın.

Are you ready??
Hazır mısınızzzzzz??

abra 
cadabra !!!
hocuspocus!!! 

tadaaaaaaaaaaaam !!!!




The crowd whistled and applauded!
Alkış ve ıslıklarla ortamı inlettiniz mi?

Want to give this adorable amigurumi magician and his magic rabbit a home in your town? 

Great for gifts, or just a present to yourself! Please visit my shop.


Pin It

18 comments:

  1. I think this guy is my favorite! He is super awesome!

    ReplyDelete
  2. çok güzel olmuş alkışlar bile az gelir:)
    çok sevimli

    ReplyDelete
  3. Ne kadar şeker olmuş o sihirbaz öyleeeeeeeeeeeeee :))
    Yanaklarını mıncırasım geldi.

    ReplyDelete
  4. mükemmel ellerinize sağlık :)

    ReplyDelete
  5. bayıldım ben bu sihirbaza,ilk gösterisine gitmek isterim:)eline sağlık canım gerçekten harika olmuş.saygıyla eğiliyorum önünde usta!!

    ReplyDelete
  6. Ewenique4u, thanks you!! xoxoxox :)

    kizlarrr, tesekkurlerrr, cok ama cok sevindim begendiginize :))))

    ReplyDelete
  7. Yetenek ötesi.....yaratılıcığına bayılıyorum..senin gibisi yookk

    ReplyDelete
  8. merhabaaaa ben geldim sonunda girebildim blog sayfana benim bilgisayardan kaynaklanıyormuş ayarladık şükür bayıldım işlerine harikasıın sevgileer

    ReplyDelete
  9. caniim, hosgeldin, cok sevindim :)

    ReplyDelete
  10. Ne güzel olmuş ya ! :) Artık kendinizi aşmışsınız :) Yeni yılınızı kutlarım !

    ReplyDelete
  11. Kiraz merhaba, begendigine cok sevindim, ben de senin yeni yilini kutlarim, bu senen cok guzel gecsin :)

    ReplyDelete
  12. mutlu ve sağlıklı nice yıllara sevgiler:)

    ReplyDelete
  13. thank you for joining! love your little magician;O) have a happy and healthy new year!
    greets from germany
    andrea

    ReplyDelete
  14. canım çok şirin ve güzel olmuş eline sağlık

    ReplyDelete
  15. haha, i love this one! such a great idea!

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...