2.12.10

Amigurumi Sheep / Amigurumi Kuzu

I`ve crocheted this cute amigurumi sheep yesterday. And this morning I woke up with the sound `baaaaaaa baaaa`. She ate my mother`s flowers all day. Love her so much, hope you like her too.

Çaaaannn, çıııııııııınnn, çaaann, çıııın! Ay başım şişti bugün. Bu amigurumi kuzucuğu dün akşam ördüm, sabahın köründe uyanmış çiçeklerimizi yemiş bi de. Oracıkta adını koydum 'Haylaz Kız' Bir de boynuna pembe ufak bir çan takmıştım çangır çungur çangır çungur mahfolduk tüm gün. Ama ona hiç kızmadım, hep sevdim. Sevimli bir kuzu örgü oyuncak o ve biraz geveze.



=^ SOLD ^=










Pin It

28 comments:

  1. I love your sheep! She looks so happy!
    :)

    ReplyDelete
  2. çok sevimli olmuş serencim... ellerine sağlık...

    ReplyDelete
  3. Love him :) - Your feature for the Handmade Crafts Blog Tour is up today!!!

    ReplyDelete
  4. ay çok güldüm ne tatlı şey bu ya bide yanakları pembe :D ellerine sağlık süper olmuşş:D

    ReplyDelete
  5. Pembiş pembiş çok güzel olmuş...Bir gecedemi örüldü bu sevimli oyuncak şimdi? vallahi bravo size ne diym...Elleriniz dert görmesin denir bizim oralarda
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
  6. Bu minnoş çok güzel olmuuuşşşş, bayıldım tek kelimeyle, elinize sağlık :)

    ReplyDelete
  7. Çok güzel olmuş. Beni sev diyor adeta :)

    ReplyDelete
  8. çoookk tatlıı buuuu..müsadenle yapılacaklar listeme ekleyeceğim *^-^*

    ReplyDelete
  9. KRAFT★CROCH, Thanks so much, I love her, too.

    Nittä Shëlë, Thank you, I wanted to make her to be so cute. :)

    Itchin' Stitchin' , I`m so happy you didn`t skip me. :) I`ll do my response right now! :)

    Karen Hanim, Thank you! I´m so happy to hear you like her. :)

    yaseminkalecigim, begendigine cook sevindim, cok tesekkur ederim.

    sincabı buldum, canim, yapilisiyla ilgili herseyini bitirdikten sonra elma yanak yapmadan gecemiyorum bebeklerimi :) oyle daha sevimli oluyor bence. :)

    kampanya da nasip işi, canim sirin olsunlar diye epey ugrasiyorum, begendigine cok sevindim.

    Utku'nun annesi, bir gecede orulusunu bitirdim, ertesi sabah birlestirmesini yaptim ve sevimli olsun diye yuzuyle epey ugrastim. ormesi kolay ama sevimli olmasi zor, :) cok tesekkur ederim yorumun beni cok mutlu etti. :)

    Cocukla Cocuk, kuzular hep sirin, bu da oyle olsun cok istedim :)

    süslüpüslü, coook tesekkur ederim, minnosu ben de cok sevdim :)

    Özge Filiz Karabulut, tesekkur ederim, gordugum anda el atmadan gecemiyorum zaten :) seviyorum bol bol :)

    fuschia, begendigine sevindim, tabiiki istersen yardim ederim sana :)

    ReplyDelete
  10. O minik kara gözler, pembiş gülüş... Bayıldım !

    ReplyDelete
  11. Kiraz Çekirdeği, cook tesekkur ederim, bu pembis kizi sevdigine cok sevindim :)

    ReplyDelete
  12. Ellerinize sağlık çok sevimli olmuş :) Ben de amigurumi öğrenmek istiyordum sizin blogunuzu gördükten sonra daha da heveslendim.. Nasıl öğrenebilirim? Tavsiyede bulunursanız sevinirim..

    ReplyDelete
  13. Burcu merhaba, o kadar cok hobim olduki cogundan hep vazgectim amigurumiden gecemiyorum :) Yurtdisinda bana Hiroko diye bir Japon arkadasim orgu teknigini gostermisti, gerisi hayal gucune gore geliyor :) Ben de sana ogretirim, webde bu konuda cok video ve site var. Ama yakinda ben de Hirokodan ogrendiklerimi videolu olarak anlatacagim. :) Yasemin Kale`nin sitesinden de herseyi ogrenebilirsin. :) Sevgilerimle.

    ReplyDelete
  14. ne sevimli bir kuzucuk bu böyle ellerinize sağlık.. amigurimi yapan arkadaşlarımı ve sizi kutluyorum. gerçekten çok meşakkatli ve sabır gerektiren bir iş ellerinize sağlık...

    bebegimincicileri.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. AmigurimiShop Desings, thank you so much, hope you had a great weekend :)

    Emine, cok tesekkur ederiimm :)

    ReplyDelete
  16. ellerine sağlık canım çok şirin olmuş

    ReplyDelete
  17. ahsen58, canim cok tesekkur ederim, begendigine cok sevindim :)

    ReplyDelete
  18. ooo bu çok şirin olmuş,eline sağlık.diğerleri de güzel ama bu bambaşka.sevgiler:)))

    ReplyDelete
  19. canim cok tesekkur ederim ben de seviyorum kuzucugumu :)

    ReplyDelete
  20. Me encanta tu blog y aunque no entiendo ni j me quedo,tienes cosas muy lindas.Un saludo

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...