10.12.10

Jasmine the Amigurumi Girl / Bu Güzel Amigurumi Kızın Adı Yasemin

My sister Jasmine insisted maybe over a year to crochet a doll for her :) This cute red hair amigurumi is my sister :) I like this dolly very much, hope you too like her. :)
Ablam belki bir seneden uzun zamandır kendi amigurumisini öreyim diye yalvarıyordu. "Dur keyfim gelsin" diyordum ona, bugün keyfım geldi, ördüm. Bu amigurumi örgü bebeğin adı Yasemin. Çok sevimli oldu bence. Saçlarını da çok sevdim, siz de seversiniz umarım :) Acaba ablam ne diyecek görünce merak ediyorum.










Want to give this adorable red hair girl doll a home in your town? 

Great for gifts, or just a present to yourself!

Doll is approximately 8 inches (20cm) tall. She is more beautiful than the photos :) have a look at my etsy shop.

Pin It

20 comments:

  1. serennn çok güzel olmuş yasemin bebek...

    ReplyDelete
  2. Ben de çok sevdim saçlarından mıdır nedir :)

    ReplyDelete
  3. ellerin dert görmesin, çok tatlı olmuş, benden daha tatlı, saçları da benimkinden daha kıvırcık , kıvırcık saça bayılırım, sanki sen benim saçımı maşalamışsın gibi... aferin,sağol...

    ReplyDelete
  4. she is beautiful! i love her hair!

    ReplyDelete
  5. kişiye özel bebkler:)))ellerine sağlık çok havalı olmuş sevgiler

    ReplyDelete
  6. Ayak bileğindeki kalp, saçlarının ayrılışı, yanakların pembe softluğu, cin cin bakışları, duru duru ismi... Ne diyeyim size ben... Mükemmel olmuş...

    ReplyDelete
  7. Canım döktürmüşsün yine :) Ellerine sağlık. Harika!

    ReplyDelete
  8. seren gerçekden çok güzel olmuş.saçları,yüz ifadesi,ablan bu kadar güzelmi:) :) :) eminim güzeldir canım.eline koluna,tertemiz yüreğine sağlık....

    ReplyDelete
  9. ay çok tatlı tam ısırıp mıncırmalık olmuş bebişim eline sağlık:D pembiş yanak kısmı çok başarılı hep yap:D

    ReplyDelete
  10. aman şaçlarını sevsinler senin serencim çok tatlı olmuş bu bebiş.kalp de farklı durmuş.eline sağlık cnm.

    ReplyDelete
  11. ÖRGÜÇANTAM, canim cok sagol :)

    Kiraz Çekirdeği, cok sevindim begendigine, ben de cok sevdim soylediklerinin hepsini :)

    Hayal Arkadaşlarım, oooo ilk yorumun cok sevindim begendigine :)

    nevali, ablam zaten sasirmis ama cok begendi, cok sagol :)

    sincabı buldum, tamam canim herseyini bitiriyorum en son yanaklarina allik surup sevmeye basliyorum, butun bebeklerim elma yanak olacak :)

    evinnesesiveamigurumi, cok tesekkurler, keceden suslemeleri de cok seviyorum, sevimli oluyor renk katiyor :)

    ReplyDelete
  12. ay çok şirin olmuş ya..ben de yapmak istiyorummmmmm.insan oyuncaklarında teni için hangi ipi kullanıyorsun canım,bir de yanaklarına ne sürdün çok merak ettim
    öptüm canım

    not:izlemeyi nasıl unutmuşum ben seni yaaaa..hemen affettiriyorum kendimi:)

    ReplyDelete
  13. Filiz canım beğendiğine çok sevindim,
    seni uyaran oldu mu hic, amigurumi bagimlilik yapiyor ona gore :)
    genel olarak mat renk ipleri sevmiyorum kullanmayı, hiçbir markayı da özel olarak seviyorum diyemem, ten rengi olarak açık krem rengi, coooook açık pembe, bazen sütlü kahve kullanıyorum. Yanaklarını non-toxic, acid free, fsc sertifikali (zehirhiz, asit icermeyen, Forest Stewardship Council Orman-Koruma Konseyi sertifikasi olan) boya kalemi kullaniyorum. Yurtdisinda bildigin allık kullananlar da var. Bazende acik renk ince pembe iple minik minik topcuklar yapiyorum.

    ReplyDelete
  14. Sevgili Seren!
    Maşallah diyorum:) Ne kadar cici olmuş bu bebek.Diğer çalışmalarınız da öyle.Emeğinize,yüreğine sağlık.Çok hoşuma gitti..
    Kalbi sevgi ve selamlarımla

    ReplyDelete
  15. CAFE PEPELA, bloguma gelip bebeklerimi begendigin ve bu cok hos yorumu yaptigin icin cok tesekkur ederim. Sevgilerimle :)

    ReplyDelete
  16. Wow! She's very pretty, I like her hair very much!
    Kisses from Spain! ^_^

    ReplyDelete
  17. KRAFT★CROCH, thanks so much :) Lot of hugs from Turkey. =^..^=

    ReplyDelete
  18. Muy bonitos trabajos.
    Gracias por tus visitas y tus comentarios

    ReplyDelete
  19. http://belguzaranne.blogspot.comFebruary 7, 2011 at 6:57 PM

    elınıze sağlık çok guzeller

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...