24.1.11

Amigurumi Polar Bear / Kutup Ayısı

This month my amigurumi is on the cover page again. Polar bear is the logo of Hobimeydan (Hobby Square) store. And they asked me if I can crochet their logo, so I crocheted this amigurumi polar bear as their mascot :) Hope you like him.

Bu ayki Hobimeydan dergisinde yine benim yaptığım bir amigurumi kapak oldu. Kutup ayısı Hobi Meydanın logosu ve bende bu ayıcığa benzeyen bir amigurumi ördüm. Umarım siz de seversiniz. :)

== SOLD ==









Pin It

55 comments:

  1. beğenilemeyecek gibi değil serencim... ellerine sağlık...

    ReplyDelete
  2. çok sevimli olmuş... ellerine sağlık... dergi de yer aldığın için de kutlarım seni...

    ReplyDelete
  3. What a beautiful bear. Congrads on being chosen to be on their cover. They are fortunate to have such a fine mascot.

    ReplyDelete
  4. Çok güzel bir haber bu. Hemen alıyorum yarın Serencim. Ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  5. Congrats! Your polar bear is famous!! ;)
    Great cover, no doubt.
    Hugs!
    Marisa
    http://kraftcroch.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Seren'cim tebrik ederim seni canım,ne güzel bir şey ya bu ayıcık..dergiye kapak olmuş ya ondan ünlüsü yok artık:)gerçekten çok güzelmiş...böyle becerikli birini tanıdığım için çok mutluyum..yakın takipteyim:P

    ReplyDelete
  7. Ellerine sağlık Seren ayıya bayıldım.İfadesi, duruşu çok çok iyi..

    ReplyDelete
  8. ellerine sağlık canım çok şirin

    ReplyDelete
  9. ben çok beğendim :) hatta bugün kolanın üzerinde ayıcık resmi vardı aa öreyim bundan dedim bu ayıcık onada benzemiş :))) bizde örelim artık :)
    canım eline sağlık pek datlu olmuş :)))

    ReplyDelete
  10. waooo..your work is awesome..I wish i learn crochet...
    Thanks for the follow,i am following back with
    ~ Love ~

    ReplyDelete
  11. Hi Seren,
    Thanks for visiting my blog. I love these designs of yours :-)

    ReplyDelete
  12. çok güzel ve sevimli sizin yaptıklarınızı beğenmemek imkansız

    ReplyDelete
  13. What a wonderful blog you have! And the things you crochet are so cute! Thank you for joining my blog. Will add yours to my bloglist.

    ReplyDelete
  14. Diğerleri gibi...
    ... bu da çok güzel olmuş.Çok beğendim:))

    ReplyDelete
  15. Oh he's so cute! Congrats on him being famous!!

    ReplyDelete
  16. NE EĞLENCELİ BİR YER BURASI.
    Tebrik ederim,her şey için.

    ReplyDelete
  17. çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.
    Http://orgubebekler.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. http.belguzaranne.blogspot.comJanuary 26, 2011 at 5:09 PM

    merhaba elınıze sağlık çok guzel olmuş

    ReplyDelete
  19. Tebrikler, atkısı da çok yakışmış:)) Bu arada bloguma hoş geldiniz Seren, Sizi görmek beni mutlu etti.

    ReplyDelete
  20. Aaa ben bu blogu nasil görmemisim. Ne cici ürünler var öyle. Ayrica basarili oldugunuzu dergiye kapak olarak kanitlamissiniz zaten, nice basarilara ;)
    Sevgiler

    ReplyDelete
  21. What a wonderful Polar Bear!
    I was just struggling for more than two weeks to get one ready (a custom order). But I was not satisfied with the results and could understand the customer who took one of my little dragons later :(
    If I have had your pattern then ...

    ReplyDelete
  22. Hello Seren!!Beautiful work. See you soon.

    ReplyDelete
  23. Tebrik ederim,gerçekten yaptıkların çok güzel,haklı başarı :)

    ReplyDelete
  24. Elişlerine bayıdım canım bloğumada hoşgeldin..

    ReplyDelete
  25. Hi,
    you have so loveley things on your Blog.
    Best Regards Denise

    ReplyDelete
  26. çalışmalarınızı çok beğeniyorum kabul ederseniz ödülüm var

    ReplyDelete
  27. Merhaba canım, Yaptığın güzelliklere bakarken yüzümde şu şekilde bir ifade oluşuyor (O _ O)
    gerçekten çok güzel ve çok emek verilen işler çıkarmışsın ellerine sağlık, şaşkınlık ve hayretler içerisinde geziniyorum blogunda, sevgiler =)

    ReplyDelete
  28. harika olmuş. bu ayıcık da bize kapak olmuş :)) başarılarının tekrarını dilerim :)

    ReplyDelete
  29. But hey: are you the ultimate Amigurumi-Queen??? Your little friends are AWESOME! I love them, but really! I once made a little purple dragon for my babygirl, which I will give her for her second birthday this summer. Until then she loves playing with the little rabbit I knit for her when I was pregnant with her and could not do almst anything because of he mornig sickness...
    I am truelly amazed how perfect your crochet looks: mine would never look like this...
    Bora from switzerland (you know, the country with good cheese and perfect chocolate;-)

    ReplyDelete
  30. SELAM hoşgeldin bana amigurumiler çok güzel ellerine sağlık yarım işlerimi bitirince bende yapmayı düşünüyorum sevgiler.

    ReplyDelete
  31. SELAM hoşgeldin bana amigurumiler çok güzel ellerine sağlık yarım işlerimi bitirince bende yapmayı düşünüyorum sevgiler. BEGOŞ

    ReplyDelete
  32. Multumesc pentru vizita pe blogul meu !
    Imi place blogul tau ,ai creatii minunate .

    ReplyDelete
  33. Bloğuma Hoşgeldiniz her zaman güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın...

    ReplyDelete
  34. Me encanta tu osito polar...precioso, un abrazo

    ReplyDelete
  35. Precious everything what you do. Regards
    I invite you to my blog http://eldesvandeloscaprichos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Your works are amazing!
    Thanks for you visiting my blog:)

    ReplyDelete
  37. canım nasılsın nerelerdesin seni merak ettim.Umarım herşey yolundadır.sevgiler...

    ReplyDelete
  38. Bellissimo blog sono appassionata di questi pupazzetti bravissima, mi sono aggiunta ai sostenitori non ti perderò di vista!!
    Anzi ti metto nel blog roll!
    passa a trovarmi se vuoi!
    Baci Anna

    ReplyDelete
  39. WOW
    you'ra creating so beautifull things!!!
    I am absolutely amazed.

    ReplyDelete
  40. awwwwwww, so many comments, I`m so happy that you like my work :)kisses, thanks and so many hugs from Istanbul :)

    Canlarim begendiginize cok sevindim, elimden geldigince yapiyorum iste birseyler, en cok da siz begenince seviniyorum :)

    ReplyDelete
  41. Thank all of you so much! My dolls and I are touched by your words :-)

    Seren

    ReplyDelete
  42. Seren, Thanks for stopping by my blog. I took some time looking at your dolls you make they are really fun and of course cute. cok tatli ya!
    http://bloggingthemoments.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. http://belguzaranne.blogspot.comFebruary 16, 2011 at 9:03 PM

    selam oyuncaklar çok guzel elıne sağlık

    ReplyDelete
  44. Becky, thank you so much, i`m so happy :)

    ReplyDelete
  45. Belguzaranne, begendigine cok seviniyorum :)

    ReplyDelete
  46. http://belguzaranne.blogspot.comFebruary 23, 2011 at 5:07 PM

    merhaba oyuncaklar çok guzel elıjne sağlık

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...