3.1.11

Amigurumi Tinker Bell

Tinkerbell the fairy from Peter Pan. I crocheted last week and like her too  much, what do you think?

Tinkerbell benim en sevdiğim karakterlerden birisi, ben de onu örmek istedim, bence güzel oldu. Sizce?
[Tinkerbell, Peter ve Wendy adlı romanındaki kurgusal bir karakterdir. Tinker Bell, 13 cm boyunda sarı saçlı yeşil etekli kıskanç bir peridir. Peter Pan'ın arkadaşıdır. Peri ağacında diğer perilerle yaşar. Peri ağacının gerçek adı yuva ağaçtır. Burası bütün perilerin yaşam yeridir. Periler bir çocuğun ilk kez güldüğü zaman doğar yuva ağaca giderler. Her perinin bir yeteneği vardır.]


=^ SOLD ^=





Want to give this adorable Tinkerbell a home in your town? Please have a look at my etsy shop. 




Pin It

29 comments:

  1. sen yaparsında güzel olmaz mı canım,ellerine sağlık...

    ReplyDelete
  2. She is wonderful!! My daughter loves Tinkerbell.

    ReplyDelete
  3. Tabi ki her zaman ki gibi çok güzel olmuş Serenim. Saçlarına bayıldım :) Ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  4. canım pek şeker olmuş:))ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  5. serencim her zamnaki gibisin. elamın çadırı tinkerbelli şimdide uyku setini istiyor:))
    bunu görmesin:(( hiç vaktim yok:((

    ReplyDelete
  6. şahane bende yapmaya çalışmıştım ama olmadı siz bebeklerin yüz ifadelerini çok güzel yapıyorsunuz ben bebek konusunda zayıfım saçları çok güzel

    ReplyDelete
  7. She is beautiful as all your amigurumis.
    Cute new year!! :)

    ReplyDelete
  8. ellerine sağlık pericik çok şeker ben hep yaseminkaleye oyuncak perim diyorum ya bunu görünce o geldi aklıma.

    periciğin kuaförü süpermiş topuzuna bayıldım.

    ReplyDelete
  9. yerim ben onu yaaa!o ne letafet öyle:)maşallah bu periyi yapan hamarat ellere:)tebrik ederim..

    ReplyDelete
  10. Çok güzel olmuşş :) Saçlar, ifade çok şeker, bayıldım valla :)

    ReplyDelete
  11. ne güzeller ya benim bile oynayasım geliyor harikasın:)

    ReplyDelete
  12. ooo sahane olmus serencım topuzuna endamına baıldım herzamankı bebecıklerın gıbı senın elınden cıktı cooook belllı kendınce super bı tescıl tarz yaptın arkadasım

    ReplyDelete
  13. Itchin' Stitchin', thanks so much, kisses from Turkey :)

    Claribel, Thank you :)

    KRAFT★CROCH, thank you I`m so happy, happy cute and new year, too xoxo

    nevali, canim cok tesekkur ederim, cok sevindim :)

    Hayal Arkadaşlarım, cok sagol, saclarina cok zaman ayirdim :)

    hamarat abla, canim, cok optum seni. :)

    yaseminkale, yasemincim, neler yapiyorsun bakiyim :)

    Özge Filiz Karabulut, Ozgecigim sagol :) Senin gercek bir perin var. :)

    mormenekselerr, cok tesekkur ederim arkadasim :)

    ÖRGÜÇANTAM, optum seni cook, topuzu beni accik delirtti ama yaptim :)

    Filiz, canim cok sagol, begendigine coook sevindim :)

    süslüpüslü, sevdigine cok sevindim canim :)

    GÖNÜL, canim, bende bir seviyorum bebeklerimi bir seviyorum, begendigine cok sevindim :)

    edaca, edaaaa canikom, bebislerimin tipleri hep ayni olmaya basladi :)

    ReplyDelete
  14. Anonymous, begendigine cok sevindim, eminim seninki de guzel olmustur, her yaptigin bir oncekinden daha guzel olur o da kesin :) sen de paylassana bakalim.

    ReplyDelete
  15. Hello Seren! Tinkerbell is so adorable as are all of your crocheted dolls! You're right, this is a "cute zone! You do such beautiful work!...Wishing you lots of fun, love and laughs in 2011! xo Paulette :)

    ReplyDelete
  16. Thank you for visiting my blog! :D

    ReplyDelete
  17. Bloguma hoşgeldiniz. Herzaman buyrun.
    Amigurumileriniz çok güzel ve düzgün örülmüş. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    ReplyDelete
  18. do you have the pattern?

    ReplyDelete
  19. Ben bunlara bayıldım, bayıldımmm, çokk ama çok tatlılar hepsini öperim

    ReplyDelete
  20. Yes very very beautiful as well! you make lovely amigurumi!!! Congrats!

    ReplyDelete
  21. merhaba hepsı super olmuş elıne sağlık

    ReplyDelete
  22. She is simply precious!! I just love Tink and you have done her so well :)
    Hugs from the US
    Cyndi

    ReplyDelete
  23. Thank all of you so much! Tinker and I are touched by your words :-)

    ReplyDelete
  24. She is adorable! Have you ever made any mermaids?

    ReplyDelete
  25. Astri here is my mermaid :) After you asked I crocheted her :) thank you for stopping by :)
    http://allsocute.blogspot.com/2011/02/hand-crocheted-plush-amigurumi-mermaid.html

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...