10.3.11

Crocheted Amigurumi Panda / Örgü Oyuncak Panda

Who doesn`t love pandas? awww, so sweet animal, has her baby in arms all the time. :)
My panda is ready to become your new best friend!
About 2.4 inches long and 2.8 inches tall (6cmx7cm). She is made of acrylic yarn and stuffed fiberfill also has embroidered features. Her cheeks colored with nontoxic colored pen. Used 4,5mm safety eyes.
Waiting for the adoption.

Panda denilen hayvancığı sevmeyen beğenmeyen biri varsa beri gelsin. :) Allahım bu kadar mı tatlı yaratırsın. Böyle hafif hafif hareketler, yavrusu dizinin dibinde her daim. Keşke bi pandam olsa dedim kendime bu bebişi ördüm sonrada dükkanıma attım. :) Beğenilir umarım.










Pin It

21 comments:

  1. Amore , dolce Pandino lo devo fare!
    Bravissima baci Anna

    ReplyDelete
  2. göz ve yanak çalışmalrınıza bayılıyorummmm :)

    ReplyDelete
  3. ellerine sağlık canım. gelip geziyorum ama bazen yorum bırakamıyorum malum kapanmalardan dolayı.

    bende bugün minik bir panda bitirdim eklenecek şeylerde birikti ama önce sahiplerinin görmesini bekliyorum:))
    kucak dolusu sevgiler

    ReplyDelete
  4. ellerine sağlık seren çokk şirin olmuş......

    ReplyDelete
  5. bu panda çok şirin bir panda
    aslında sizi izliyordum
    ama izleyiciniz olmamışım şimdi farkettim

    ReplyDelete
  6. Too cute!! Glad to see you are still blogging!

    ReplyDelete
  7. Thank you :)) your words make me happy! :)

    ReplyDelete
  8. hello dear friend,i loved is very beautiful.Have a most wonderful weekend, filled with love, laughter and Blessings.

    Heaps of Hugs

    ReplyDelete
  9. hermosos trabajos, te invito a ver los mios

    http://club-de-emma.blogspot.com/

    http://tejequesedesteje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. This is sooo cute, I love it!

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...