9.3.11

Cute Curly Hair Amigurumi Girl / Kıvırcık saçlı örgü bebek

My new girl is ready, this time I`ve crocheted a blue dress for her. :) She has curly hair. I`ve crocheted her with love. 
Up for adoption at my etsy shop.

Yeni kızımı mavi elbiseli yaptım, yine çizgili çorap ve karpuz kollu ördüm, saçlarını kıvırcık, uzun ve meçli yaptım aralarda mavi ve pembe meçleri var :) Kırmızı kurdele kondurmazsam kafasına rahat etmezdim onu da yaptım ve etsy dükkanıma koydum hemencecik :) 

= SOLD =






Pin It

17 comments:

  1. bellissima e dolcissima
    baci Anna

    ReplyDelete
  2. You have excelled yourself with that doll!

    ReplyDelete
  3. Pembiş yanaklarını seveyim ben bu cicişin.

    ReplyDelete
  4. Seren super olmus bebegın yıne
    Bayılıyorum snın bebeklerının masum sırın ıfafesıne
    Elıne sagllın canım
    Sevgıler
    Ferıde

    ReplyDelete
  5. How perfectly wonderful! She is a cutie!

    ReplyDelete
  6. Mignonne comme tout !
    Bz
    Anna

    ReplyDelete
  7. ördükleriniz gerçekten şeker oluyor elinize sağlık :)

    ReplyDelete
  8. ne şirin bunlar çocuk olasım geldi:)

    ReplyDelete
  9. Senin bütün bebeklerine bayılıyorum.Harika işler çıkarıyorsun;)))

    ReplyDelete
  10. ziyaretin için saol dediğiniz ayrımıda yaptım teşekkürler :)

    ReplyDelete
  11. canlarim yerim sizi :) optum yanaklarinizdan bol bol, beni hiiiiiic yalniz birakmiyorsunuz, yorumlariniz oyle guzel ki okudukca mutluluktan ucuyorum :))

    ReplyDelete
  12. girls girls girls, you make me happy! ♥

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...