26.6.11

Amigurumi Mermaid Girls / Örgü Oyuncak Deniz Kızları

My Lovelies,
Do you know you are awesome, so kind and wonderful? You are my wonderful friends even we haven`t seen each other. You made my days while I was unhappy. Thank you so much.
I have crocheted three new amigurumi mermaids, one is at my etsy shop, and the others are going to two little sisters, I hope they like their new amigurumi mermaid girls.
The mermaid girl pattern is also available at my etsyshop or maybe for your later purchases you can download it from the button below.

I hope you like them, too.

Canlarım,
Ne kadar harika insanlar oldugunuzu biliyorsunuz degil mi? Birbirimizi hic gormememize ragmen nasil da sevdim sizi, siz de beni sevdiniz heraldeki surekli arayip sordunuz, simdi isim vermek istemiyorum aslinda haksizlik olmasin diye ama yine de vereyim hadi Yasemin Kale bir gun aramadiysa obur gun beni mutlaka aradi, annen nasil? sen nasilsin? diye sordu surekli, ben de ona hergun o ana yaklastigimizi anlattim durdum. Sonunda bekledigimiz oldu annemi kaybettik. Sonra Hamarat Abla surekli annen nasil, baban nasil sen nasilsin, sordu. sordu sordu. Rahimecigim,  harika yazilar yazdi bana ama ben ona donmedim hic, filiz, ugurbocugu, ebru herkes aradi herkes sordu beni. Siz nasil harika insanlarsiniz boyle.
Yeni amigurumi denizkızları yaptım, iki tanesi iki sevimli kızkardeşe bir tanesi de tükkanıma. Ayrıca patternini de yazdım ve satıldı bile. :)
Canım kardeşlerim benim iyiki varsınız.














Pin It

35 comments:

  1. bence senin elektriğin bebişlerin aracılığyla bize ulaşıyor.ondan bu durum diye düşünüyorum ;))
    ellerine sağlık harika bişey olmuş bu deniz kızları ;D

    ReplyDelete
  2. her biri birbirinden güzel olmuş... yüzlerindeki ifade de bir harika...ellerine sağlık...

    ReplyDelete
  3. anneni kaybettiğini yeni öğrendim.. başın sağ olsun.. Allah sabır versin..

    ReplyDelete
  4. Canım ellerine sağlık çok tatlı olmuşlar. sevgiler

    ReplyDelete
  5. sende iyiki varsın canım benim. acılar paylaştıkca azalır. sevinçler mutluluklar paylaştıkda çoğalır.
    bizler burda komşudan da öte olduk en güzelide bu bence:)

    ReplyDelete
  6. Canım Serenimmmm! :)
    Çok güzel olmuş deniz kızları çoook! :)
    Allahım sabır versin sana. Güzel günler seni bekliyor.
    Bol bol satışların olsun inşallah! :)

    ReplyDelete
  7. I tuoi lavori sono da ammirare, sempre bravissima

    ReplyDelete
  8. Selam! :) Thanks for visiting my blog! :) You make wonderful things, these dolls are really supercute! :)))
    Agi

    ReplyDelete
  9. Hello there!

    How small were the mermaids? and if ever I'd like mine to be personalized, how much will you charge including the shipment?

    Smiles from,

    Andy at

    ReplyDelete
  10. what a cuties!!

    ReplyDelete
  11. Hi there again!

    i converted the price into our currency and it's a little expensive for me..lols

    Can i have a discount?^^

    ReplyDelete
  12. Can I have this in purple or violet? If you could give me 25% discount then I'll buy right away..^^

    Thank you!^^

    ReplyDelete
  13. Your mermaid girls are very sweet and fun!
    Jennifer

    ReplyDelete
  14. lovely mermaids! and.....thanks for following my blog, i'm going to foloow you too:)

    ReplyDelete
  15. Hi Seren
    They are so very cute & adorable...
    Lovely!!!
    Cheers
    Deepa
    http://www.deepazworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Very cute! I can't wait to see what other patterns you make!

    ReplyDelete
  17. I'm loving these little mermaids! You're too right to post a warning - VERY CUTE!!! :D


    and I'm saddened by your loss. please know that you're in my thoughts.

    ReplyDelete
  18. So charming with delightful colors!
    Greetings,
    -Eva Maria

    ReplyDelete
  19. ay çok şirinler.emeğine sağlık

    ReplyDelete
  20. CHARMING REALLY ARE. GREETINGS FROM POLISH. :-) ELWIRA

    ReplyDelete
  21. Seren'cim allah sana büyük sabırlar versin. Anneciğinin mekanı cennet olsun. Zor yaşananlar.

    Denizkızların uğur getirsin sana ve satışlarına. Ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  22. Love, love, love your crocheted mermaids!
    They are wonderful!

    Great meeting you through the Bloggers of Etsy team!
    I am your newest blog follower!

    Best,
    Mary

    ReplyDelete
  23. We have been connected via Pinterest, and this is the sweetest post! All of your creations are sooo very beautiful!!!!!

    ReplyDelete
  24. Oh my these are so very cute, and I love the mermaids! Beautiful creations!

    ReplyDelete
  25. Ecco per te il primo numero di OPEN KITCHEN MAGAZINE!
    Per sfogliarlo gratis clicca qui:

    http://www.openkitchenmaga​zine.com/

    Puoi seguirci anche su Facebook cliccando qui:

    http://www.facebook.com/openkitchenmagazine

    Un abbraccio,
    Claudia Annie Carone, creative manager di OPEN KITCHEN MAGAZINE

    ps: ci farebbe molto piacere se tu potessi condividere i link con tutti i tuoi amici! Te ne saremmo grati!

    ReplyDelete
  26. aww, you`re awesome!
    you made me happy! :)
    Thank you all
    Lots of hugs from Istanbul.

    ReplyDelete
  27. Such amazing detail! I love love love these:) The little flower bikini tops are absolutely perfect!!!

    ReplyDelete
  28. Claire, Thank you so much you made my day :)

    ReplyDelete
  29. Preciosas las sirenas.
    Un saludo.

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...