20.8.11

Amigurumi Naked Boy / Çıplak Örgü Çocuk

Let me introduce you to my latest amigurumi boy. Ohh love him. Hope you like, too. He is 15.7 inches (40cm) tall. Made to custom order and on his way to home. :) He is naked just have a leaf. Now I`m writing his pattern. Will be at my shop as always soon. :)

Son oğluşumla tanıştırayım sizi, bu tatlılığa dayanamayan biri hemen satın aldı :) Yaptığım en büyük bebişim işte bu yakışıklı oldu, tam 40 cm. Esasında amigurumilerin bir özelliği de küçük olmalarıdır çünkü küçük olan her zaman daha sevimlidir, diğer bir deyişle kawaii ürünler yapmamız esastır, amigurumilerin de kawaii olması istenir.
Bu oğluşuma bakınca da yine benim yaptığım anlaşılıyor mu acaba çok merak ettim çünkü daha önce hiç böyle koca kafa örmemiştim :)











Pin It

34 comments:

  1. It's very beautiful, good job!

    ReplyDelete
  2. Ahahaha bu çok tatlı, sevimli bir şey olmuş!! Süper süper süper! Ellerinize sağlık :)

    ReplyDelete
  3. E çok sevimli bu. Yüzünde ne kadar güzel bi ifade ile gülüyor insana mutluluk verir ki bu. Elinize sağlık... Çok tatlı ... Satış nerden yapıyorsunuz burdan mı? Pasajdan mı?

    ReplyDelete
  4. What a work ! He's very handsome...
    Have a nice weekend.
    Anna

    ReplyDelete
  5. Senoritaa, cok tesekkur ederim canim :) Begendigine cok sevindim :)

    ReplyDelete
  6. Vespa Girl, harikasin cok mutlu ettin beni, ne guzel bir yorum bu :) Etsy`de tukkanim var oradan gonderiyorum genelde Amerikalilar satin aliyor http://www.etsy.com/shop/AllSoCute?ref=pr_shop_more

    ReplyDelete
  7. Anna, Have a wonderful weekend you too! Thank you I`m happy that you like him :)

    ReplyDelete
  8. valla senin yaptığın belli oluyor kız...Yüzündeki o şirinlik tamam bu seren dedirtiyor...

    ReplyDelete
  9. çok şirin çok ,senin imza gibi bir tarzın var burda da belli. ellerine sağlık

    ReplyDelete
  10. aaaay kıral çıplak :))))))
    eline sağlık serenim :)

    ReplyDelete
  11. çoookkk güzel olmuş,bayılıyorum senin bebişlerine...

    ReplyDelete
  12. Allah iyiliğini versin canım ya çok şeker olmuş:))üstatsın vesselam...

    ReplyDelete
  13. woww... make for 40 cm tall? amazing.. how to make it? because i only make for 20 cm tall.. hikss... T.T and it's unique! creative! i love your work!

    ReplyDelete
  14. canım süper olmuş.tabiki senin yaptığın belli oluyor..ellerine sağlık ;)

    ReplyDelete
  15. Fantastic job! Well done! This doll is really cute ♥

    ReplyDelete
  16. Anlaşılmaz mı :) Tabi ki anlaşılıyor serencim. Nerede görsem tanırım. Ellerine sağlık pek bir şirin olmuş. Sahibi güle güle kullansın.

    ReplyDelete
  17. çok tatlı olmuş bu cimcime:)
    ellerinize sağlık ...
    bloğuma yaptığınız anlamlı ziyaret için çok teşşekür ederim
    takipteyim sevgilerimle

    ReplyDelete
  18. Lovely! Just found your blog via Bloggers of Etsy & am a new follower.

    ReplyDelete
  19. Pretty!!!!!!!!!!!!!
    Kisses

    Flavia
    http://puntoperdido.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. AHiho ben bayıldım bunlara :)) İzliyorum blogunu artık çok keyifli çok güzel. Seni de beklerim :)

    www.lovesfromfashion.com

    ReplyDelete
  21. Asoshum, cok tesekkur ederim canim sevindim benzetmene :)

    ReplyDelete
  22. orgucantam, cok sevindim ama simdi :)

    ReplyDelete
  23. evinnesesi, evime nese getirdin kiz, cok tesekkur ederim :)

    ReplyDelete
  24. ozlem cok sevindim bebislerimi begenmene, cok tesekkur ederim canim benim :)

    ReplyDelete
  25. filizim, canikom ne ustadi yahu :)

    ReplyDelete
  26. BOM DIA

    SEUS TRABALHOS SÃO MARAVILHOSOS ... PARABENS

    ANA LUIZA

    ReplyDelete
  27. Nanachan, yes it is a bit big :) The biggest of mine :)

    ReplyDelete
  28. Tanrımmm ne şirin ne şeker birşey bu böyle, çok sevdim, harikasın!

    ReplyDelete
  29. Cok yakisikli olmus:). 40cm elbise giydirmek icin ideal olmali, giydirilebilir kiyafetleri olsa belki daha da sirin olabilir. Londra'dan sevgiler.

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...