24.9.11

Amigurumi Bunny and His Carrot Car / Örgü Tavşan ve Havuç Arabası

Amigurumi Bunny and his carrot car was one of my my best beloved designs. Eveybody was asking me if  I wrote the pattern. Unfortunately my answer was "no". I have good news I`ve crocheted a new bunny and a new carrot car. He is ready and I wrote the pattern, just let me to finish writing the finishing touches. And the pattern will be at my shop as always. Hope you like him as much as the old one.
He is now at my etsy shop waiting for adoption. Make great gifts for your beloved ones.

Melaba! En sevilen amigurumilerimden biriydi tavşan ve havuç arabası, malesef ama malesef birisi satın almıştı ama parasını vermemişti, (buna satın almak denir mi bilemem). Malesef emeğin değerini bilmeyen insanlar var aramızda. Onlar boş otururken bizim bebişlerimize verdiğimiz göz nurunu, kol ağrısını, tasarımını yaparken kafa patlatmamızı,  kimi zaman gece uyumayışımızı, en önemlisi örerken verdiğimiz sevgiyi hiçe sayanları sevmiyorum işte sevemiyorum. Hele ki evirip çevirip "hmmmm! buna ne kadar ip gidiyorki?" diyenleri hiç mi hiç sevmiyorum. 
Neyse ben tavşanım ve arabasıyla ilgili öyle güzel yorumlar aldım ki ve yurtdışından patternini soran öyle çok kişi oldu ki yaptım bir tane daha belkide tam bir sene sonra ve dükkanım`a koydum, patternini de yazdım, temize çekeyim. Satayım uluslararası arenaya!  Bunu da sevdiniz mi? :)



















Pin It

21 comments:

  1. Both car and bunny are soooo lovely and cute!
    As all your work is fabulous!

    ReplyDelete
  2. canım haklısın öyle insanları bende sevmiyorum..alıpta emeğinin karşılığını vermeyen insanada fitil oldum valla..hayrını görmez ki onuuun >:/
    bu tavşanın ve havuç arabası benimde çok hoşuma gitmişti.yine çok tatlı olmuş.ellerine sağlık.hayırlı satışlar olsun ;)

    ReplyDelete
  3. yine harikasın serenim... arada oluyo böyle satışlar:(.

    ReplyDelete
  4. Holaque lindo conejito realmente precioso se ve muy lindo en su coche zanahoria =)

    ReplyDelete
  5. oooooo:)
    onun arabası var güzel mi güzel,
    Bastımı gaza gidermi gider:))
    çok şirin olmuş ellerine sağlık

    ReplyDelete
  6. Tooooo cuuuuuute....
    Have a nice week.
    Anna

    ReplyDelete
  7. Замечательный, озорной:))) Гонщик-зайка:)))

    ReplyDelete
  8. Harika olmuş Sereniiiiiiiiiiiiiim! :)
    Çok beğendim. Patterni yazman da çok iyi olmuş. Gir uluslararası arenaya... Kasıp kavur ortalığı kuzumm. :)

    ReplyDelete
  9. çok beğendik canım biz ailecek...Bayıldık emeğine sağlık

    ReplyDelete
  10. Begendiginize cook sevindim guzeller, malesef tembellik, yazamadim gitti yahu :))

    ReplyDelete
  11. Thank you soo much! Your lovely comments made me happy and smile :)
    xoxo

    ReplyDelete
  12. No way! This is sooo sooo cute! :D

    ReplyDelete

Please let me know what you think! I appreciate every comment and read each and every one of them. Thank you so much for stopping by!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...